RUNNING ON THE MEADOW

Jag börjar inlägget med en ganska speciell bild på min vovve, gillar den :) Anyway, förlåt för att jag är så oaktiv här på bloggen! Har verkligen inte tid just nu :( Började min intensivkurs på körskolan igår så just nu läggs all energi på körlektioner och plugga teori. Var där från 9-16 idag så jag missade det fina vädret :( Sen jobbar jag både lördag och söndag i helgen så kommer vara ett vandrande lik efter det! (har fortfarande träningsvärk efter i lördags) Hoppas ni har förstående för varför jag inte är så snabb på att svara på era fina kommenterar, jag
är snart tillbaks i 100% igen! Så ut med er och njut av detta underbara väder nu, jag hoppas verkligen det håller i sig!
29
petra ramstedt

åh sikken sötnos :D

petra ramstedt

De är bara bra :D

Hur är det själv :)?

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: jag svarar på kommentarer!:D



Har du en fotofråga som du vill ha svar på?? Ställ då den i det här inlägget: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/2011/may/stall-era-fotofragor-till-migd-1.html#comment



KRAM



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

PINKPIERCING.SE

svar: det gick bra för mig också :D



tack, javisst blev den fin!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, tack Malin! :)

bella

va skönt! :D

Malin

Vilken söt och fin bild!! :D

Louise- tävlingar och annat roligt !

härligt :) jo de e super med mig :)



gör dudå?:)

Åsa

Så fin! :D

JENNIFERFOTON

SV: Okej ;)

hanna'

sv: träffa kompisar :D själv då?:)

Jennie

Åhh vilken fin hund :D!

Golden retriver? :)

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: tack så väldigt mycket!

Linda Sjölund (foto)

sv: Så lite så :) & tack så jättemycket :D

ella

kan du hjälpa mig att välja mittenbena eller snebena på bloggen? ;) haha!

Jennie

Sv:Hon var jättefin :D

Ska jag ha hund någon så blir det absolut en sån :)

Anonym

va söt hund !! :D

PINKPIERCING.SE

svar: haha okej, bra att du verkligen går in för det här med körkort (y)

Lisa ♥ [FOTO]

Fin blogg ;)♥

Tove

sv - idag har jag varit med vänner :)



så sööt bild!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Gud vad fin vovve du har! Det brukar vara mycket innan sommarn .. men skönt att man snart kan komma tillbaka och vara mer aktiv!! =)

annsoh

Awesome! en till eskilstuna blogg! :D

annsoh

Hm okej!? Har jag inget minne av XD aldrig sett din blogg förr!

petra ramstedt

då är de inte bara jah då :/

Sissi

sv; tack :)



verkligen söt bild!

Towe

sv: tack! :D



Fin bild :)

Sandra

Sv; Tack så mycket och detsamma!! Designen är också jättefin! :D

EMMAS

super fina bilder du tar!!

Fanni

vilken härlig bild :)