STUDENT ANNELIE #1

Modell: Annelie Nilsson | Nikon D40 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Här är två av alla bilder jag än så länge har hunnit redigera från gårdagens fotografering. En riktigt svår fotografering faktiskt, det var inte det lättaste att få in bra ljus på en jättevit mössa, en jättevit klänning PLUS Annelies jätteljusa hår! Men jag tycker jag lyckades rätt så bra, och hoppas hon blir nöjd såklart! Vad tycker ni? :)
36
LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

fina bilder!

Malin

Jag tycker att det blev jättefint! :D

JULIA KORECIC

ett bra tips till din laptop, för mig är de underbart?



KOLLA HÄR DÅ: http://kooorecic.blogg.se/2011/may/lapock.html

Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Fina!!

alexandra | fotoblogg

fina bilder!

Kathrine H F

Fine farger! Jeg er veldig fan av lite dybdeskarphet og klare, lyse bilder.

ANNA'S FOTO

fina bilder! :)

hanna'

sv: jag har haft en kanon bra dag :d dudå?:)

J A R I N A » foto

Fina studentbilder! :)

mysan

Allt bra med dej? :)

Sofie - Photography

Utrolig nydelige bilder! Kjempefint lys, og herlige farger :)

lindhafransson - Makeup!

Jätte fina bilder :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Du är så duktig på att fota! =) Du lyckades jättebra! =)

Hanna

jättefint! :)

Vill du ha en länk? Gå isåfall in på min blogg för mer information

Malin

Varsågod! :D

Ha en bra helg du med! :D

Johanna

Var gärna med i min tävling där du kan vinna underkläder från evasunderklader.se



Jag har även en tävling där du kan vinna en onepiece! :D

bella

fint! :)

Murray

fina bilder! :D

Tess

Dom var jätte fina, tycker själv att det är svårt med vitt! :)

mysan

härligt, de är bra :)

har du tagit studenten? GRATTIS! :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Vad kul att du är med och tävlar om den fina ringen! :D sprid gärna vidare tävlingen till dina läsare eller dina vänner!

J A R I N A » foto

Svar: Tack detsamma! :)

Daniella

SV: Hihi :D

Tack så mycket =)

Detsamma <3

rebecca jansson'

Måste säga att du har en riktigt fin design och en härlig blogg :)

Tove

sv - hittills har jag haft en bra dag! du själv? :)

Michelle

Fin blogg & fina bilder:)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

fina bilder :D

kram ♥

O L I V I A - en fotoblogg

Gud så fin blogg! Vad duktig du är på att fota! ;)

Patrik L

Haha det är sällan det är roligt att fota vitt! Tycker det ska bli kul för den som ska fota mig nästa år när jag tar studenten för jag ska ha vit kostym (A)

JENNIFERFOTON

fina foton!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, blir så glad! :)

hur är det med dig?



fina bilder!

ANNA'S FOTO

Hej!



Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

Diman Dilir

fina bilder!

Linda Sjölund (foto)

Du e så duktig att fotografera tycker jag :)

fanny - foto

sött porträtt :)