The black hat #5

Modell: Annalina Anduri Ohlsson - Nikon D7000 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Jag kom på att jag har lite fler bilder från denna fotografering som jag inte visat för er än, visst är dem grymma?! Idag händer det inte mycket kan jag säga, ska in till stan lite senare och fika med mina fina vänner. Livet är ganska tråkigt när man är arbetslös kan jag säga, har ju nästan ingen anledning att lämna sängen längre ;) Men men, nån gång borde jag hitta ett nytt jobb, måste ju ha ett innan jag börjar plugga i höst.... Ha en bra dag!
42
- Anna Lötberg -

Vad ska du plugga? :)

rebecca

sv: tack så himla mycket!

Jonna Peltokangas

Åh, så fina!

Elin :D

JAG VILL HA EN HATT!

sonja

Jättefina bilder!!!! :D

Emelie

Du har alltid så fina bilder!

A L M A S F O T O

supersnyggt!

sv: tack så mycket! ♥

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Snygga bilder! :)

Sv: Varsågod! ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. precis :)

fin bild!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. precis :)

fin bilder!

Emelie- photography

fina bilder :)



sv: varsågod :) tacks å jättemycket!

Jasmine

svar: Hihi jaa det var det! :)

johanna

Faller du lätt för grupptryck? (se inlägg)

Tomtenissen

Skapa en julkalender och var med och tävla om en iPad 2!

http://app7h.com/myadvent/contest.php?lang=sv



En sprillans ny och cool app inför jul är “Min Julkalender” som nu finns att ladda ner från App Store för iPhone & iPad (HD-version). Efter en vecka har appen redan laddats ner av tusentals glada tomtenissar!



Ladda ner appen gratis här:

http://itunes.apple.com/se/app/myadvent/id478685555?mt=8



Mvh,

Tomtenissen

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

du med!

EMJA

Sv; Jodå det är bara bra, sitter o väntar på att skolan ska ta slut nån gång. lång dag idag :/ själv då? :D kram

Viktoria - I väntat på lillen♡

okej spännande :) jag är hundvakt och snart kommer mina föräldrar hit och ska fika lite :)

Julia Hill

sv: Tack så mkt! :)

Emelie- photography

SV: tack detsamma! :) kram

A L M A S F O T O

sv: tack duuu! :)

Finnåkers största Hästblogg - Emelie

åh tack så mycket! :)

jorå bara bra här, sjdå? :)

kramis

Minna Hagelin

tacktack :D

- Anna Lötberg -

sv: Okej det låter roligt! :)



Friskis och Svettis var billigast i längden, just för studenter :) Ett halvårskort tillsammans med medlemsavgiften kostade drygt 1000 kr, vilket jag tycker är överkomligt! Tråkigt att gym är så dyrt... Man får övertala sig att det är för något bra :)

Jonna Peltokangas

Sv; Tack :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Fina bilder!

F

tack! jo den är mysig, om hästfan bara hade kunnat se lika glad och söt ut som han brukar! ;)

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Tusen tack!! Allt gick bra o nu är vi hemma från förlossning och sjukhus! :)

M A T I L D A

svar; Tack så mycket! din är också fin, allt bra med dig? :)

| Yohanna |

Häftiga bilder :)

Sanna Suomela - Distriktschef Oriflame

Hej Malin! Gud haft lite mycket nu och skall iväg till Riga idag med Oriflame, kommer hem på söndag-andra advent. Jag är jättenöjd med bloggdesignen och flera har sagt att den ser väldigt proffsig ut. Jag undrar om det är okej att jag inhandlar mina julklappar när jag kommit hem sen och sen kan betala in pengarna på ditt konto? Fast om du vill ha dom direkt efter att jag kommit hem förstår jag. Men du kan i alla fall lita på mig, betalat ska du helt klart få! Vi hörs och ha en fin 1:a december! Kram <3

Malin

Jättefina bilder!! :)

Felicia ♥

Snygg blogg :)

Angelica

Grymt fin blogg!

Kika gärna in i min och imorgon svarar jag på alla frågor från frågestunden:)!

M A T I L D A

Har en julkalender i min blogg så kolla gärna in den (a)

- Anna Lötberg -

Inte vet du någon modell som bor i Eskilstuna som är villig på att ställa upp på ett fotoprojekt? :) Är på jakt efter någon som skulle kunna ställa upp kanske fler än en gång!

Julia

hej!

allt bra idag, sötnos?:)

Amanda Matanovic ☆

Allt bra med dig idag? :)



// Amanda Matanovic, http://ammm.blogg.se/

Sophie "autophoto"

Har gillat din f-b sida nu säg till när du gillat min :)



Finns länk i min meny!

Anonym

.

Tess

Snygga bilder! Jag tyckte om färgerna! :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

fina bilder :) kramis