Veckans bild #15

Agnes Karbin - http://blogg.vk.se/fotoblogg

Vill du också få din bild publicerad i min blogg? Maila då din bild/bilder till [email protected] med rubriken "Veckans bild" plus ditt namn & bloggadress. (bilderna måste vara minst 600px breda) Glöm inte att ett deltagande i denna tävling håller förevigt, alltså behöver du inte hålla på och skicka in bilder varje vecka!
18
sttevalia

Tack! Så nu följer jag dig på bloglovin :D

Sidra

så sööööt och awesome new header :D

Linafoto

Svar: Tack så mycket :D

sttevalia

Va bra!:)

Malin

Tack! :)

Ja det har jag haft!! :) Har du? :)

emilia

ja de kan vi göra :) säg till när du har lagt till mig så ska jag lägga till dig oxå då :)

ANTONSFOTO

tack så mycket! :D

QUI

Malin! Nu är det så att jag är i behov att ha "nya" bilder på mig så jag undrar ifall du kanske kan ställa upp som fotograf? Oh gosh.. Skäms redan! Att ta lite foton på sig själv är ju hur enkelt som helst men blir ju inge bra när man inte kan så mkt om kameran osv. Omg, varför fortsätter jag? Vi pratade lite om det förr men det blev aldrig av. Aja, vore grymt ifall du kan! :)

QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: vilken lättnad! rätt mkt plugg nu oså men när du kan du? :)

QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: då får du bestämma! lämnar även "dresscoden" till dig för det verkar som om du har mer fantasi än jag.. hihi

Sidra

Varsegod =)

QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: om två veckor är jag helt ledig, dvs pluggfri! :D

a'photography (y

händer i dag då?

Ninni

superläcker!

Felicia Johansson

Åh, tack ska du ha! :)

Js

Började nyss blogga på en ny blogg så vore ju kul om du ville klicka dig in och kanske lämna någon kommentar? :)

& hoppas du haft en underbar fredag! Kram!

M ä r t h a . V

Gud så söt!

Sanna

söt!