Första fotograferingen med nya kameran

Modell: Ellen Andersson | Nikon D7000 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Här får ni ett smakprov från dagens fotografering, vad tycks? :) Jag är så himla nöjd med mitt inköp av kameran, känner verkligen att jag kommer utvecklas mer nu! Vill ni bli fotograferade av mig är det bara att höra av er! ♥
55
Solin

sv: dom är jättefina verkligen! kvaliten är underbart bra! <3

Kirii

jättefint! vill också ha en system kamera :)



(kiriis.blogspot.com , länken brukar krångla ibland :s )

lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Haha ja... jag kan inte mycket om att fotografera människor precis, men jag tycker bilderna blev fina! Kanske liite väl ljusa..

ellinor<3

Gud vad fina bilder säger jag bara! :o :)

Kraaaam

Anna

Åh så fint! :)

sv: Taack! :))

Kajsa

Dem var jättefina!:)



Ska vi göra ett bloglovinbyte? :)

Kajsa

Jag har lagt till dig nu!:D

Lägg till mig!:)

Solin

sv: tack desamma! ♥

Morwen [fotoblogg]

fina!

Berta K

SV:Visst, följer dig nu, säg till när du lagt till mig!:)

Alma

Sv; Jag tycker bilderna var super fina! Lycka till med kameran och det viktigaste: Släpp loss och ha kul med den!



Kram Alma!

Felicia

sv; tack! :))

FELICIA & MAJA - twonikons

SV: Åh fin bild! :)

Visst, säg till när du har lagt till oss, så lägger vi till dig!

Kram :)

lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: okej :)

N I L A M © Jag och min kamera

svar: dom blev jätte fina! :) äre med eller utan blixt?

Miranda

Sv; Visst kan vi det! Följer dig via bloglovin nu :) Snygg blogg btw! :)

JOYYES - Jessicaolsson

sv; jätte fina!

Raisa

Fin blogg sötis!



Allt bra idag ? :D Kram!

Clara

Jättefina bilder! Jag har en Canon EOS 550D, den är jättebra, men det verkar din också vara :)

FELICIA & MAJA - twonikons

SV: Du är tillagd! :D

Raisa

- Hehe tack!

Det är bra här med, händer idag då ? :D

Raisa

- Aha vad kul! Jag ska till en vän tror jag .. :)

Morwen [fotoblogg]

tack detsamma :D

N I L A M © Jag och min kamera

svar: okej :) vrf fotar du aldrig med blixt?

Berta K

Sv:Okej!:)

Kram!

Filmskribenten

Gillar du att titta på film? Då tycker jag du ska titta in på min filmblogg och bevaka den :) Tack på förhand. http://filmskribenten.blogg.se/

nilez [PHOTOGRAPHY]

sv: tusen tack, vad glad jag blir :)!

följer vi varandra?

N I L A M © Jag och min kamera

svar: okej :P vad tycker du om min bild i inlägget? den är tagen med blixt :)

CONVERSE

Du tar jätte fina bilder :)

nilez [PHOTOGRAPHY]

sv: aa jag lägger til dig direkt :)

kurdilele <3

fina bilder:)

N I L A M © Jag och min kamera

svar: tack :) tycker jag med, fast jag tycker det beror på vad man fotar för sak inomhus med blixt.

Lovisa [Foto]

ja det är härligt att fotografera och det är väll det som jag mest tar bilder på

Emmie

Fina bilder! :)

Yohanna ♡

SV: Dom var fina :) Gillar den första bilden mest :)

LINNEA

jo nice ! :D

danten89

Fina =)

LINDA - [fotoblogg]

Fina porträtt, framförallt det till vänster. :)

magda

Bra kamera, vad är det för märke?

Julia

jättefint!

M ä r t h a . V

Gud så bra fotat - vill ha din kamera!



Har du på objektiv på dessa bilder? :)

johanna

sv: jätte fina! :D

IISABEL

fina :)

» Jarinafoto

Jag vill ju bli fotograferad, men jag bor nog lite för långt borta!

Nikontjejerna - Isabella

fina!

Fotografen Madeliene ♥

Fin blogg! :)

lust att göra ett bloglovin byte?

BTW, bilderna var sjukt fina :)

Eva

Jätte fina bilder...man riktigt ser vinden i ditt hår!:)

QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

Grymt. Om jag skulle ge dig en digital kamera så skulle bilderna bli super även då eftersom att du är grym bakom kameran (även framför), oavsett vad du än använder för kamera. That's it.

♥magiclisa♥

Fina ;D

karolinajonsson

jomen de var jättehärliga :D

Hue

fina bilder :)

Rafaela ♥

Superfina!

thea

fint!



synd att du bor så långt bort, annars hade du gärna fått fota mej:)

Anonym

jo dom var ganska fina ^^

Amanda

sv; Tack så jätte mycket! :D



Jätte fin blogg! Älskar bilderna! ;)