Ny kamera

Ja igår fick jag hem det jag längtat efter i en vecka nu, min kamera! Kan verkligen kalla den för MIN också, har betalat den helt själv för pengar jag arbetat för så jag är så jäkla nöjd! Ellen ska bli mitt första offer, vi ska ha en fotografering senare på eftermiddagen så innan det ska jag ut och fota lite natur tänkte jag! Åh jag är så glad!!!
24
Sophie "autophoto"

vad kostade den? :)



kul jag ska shoppa idag^^

Anonym

så roligt :D

Anonym

åh va roligt !

annie

sv: de är toppen :D

Julia

Fin blogg! :) lust för ett bloglovin byte? :)

» Jarinafoto

Ååååååh vill också ha en ny kamera!

POOS - Ogarp foto

Åh :D hoppas du är nöjd!

Jag vill också ha ett nytt hus nu :(

Emma [hockey & foto]

Gaah, vad kul med ny kamera :D

josefine

okej, svarar på kommentarer :)

Allt bra ?

Julia

Jag har lagt till dig nu! :)

KAROOFOTO -

åh va kul !

gör gärna en jämförelse mellan kamerorna sen :D ?

amanda

Åååh va kul med ny kamera!

HANNA

sv: hiihih aa :D

Therese <3

Gillar din blogg :D



kan du inte skriva lite om vad du tycker om den och så ? :D <3



kram <3

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

M ä r t h a . V

Vill också ha ny kamera! Alla bloggare har visst en ny kamera nu :o



Fungerar den bra?

Emilia

Åh vilken fin header du har!! ^^ Superfin!



Kika gärna in hos mig!



Kramar! ^^

Fanny

Kul med en ny kamera! Vilken hade du innan? :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nice med ny kamera! :D hoppas du blir nöjd med den!



sv: hihi söt du är! <3

Kurioskabinett

jag fotar också med Nikon D7000 och är mäkta nöjd med valet:)

ANTONSFOTO

taack! :D

(sent svar, hehe)



gguuuud så kul med ny kamera och grymt snygg design du fått :D

Gossanfoto

Sv: TACK! :D Åh gud va roligt! Jag har en likadan kamera! Visst är den prisvärd och helt.. helt underbar! :D skulle mkt väl kunna tänka mig att följa dig via bloglovin, om du vill följa mig? :)

Stor KRAM! :)

mariejennifer' foto&mode

åh va kul! :D

felicia -

va kul!

härlig blogg