Autumn girl #4

Modell: Amanda Spång [http://www.amandaspang.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8

Känns som jag får skynda på lite med bilderna från fotograferingen med Amanda, eftersom dem inte riktigt passar för årstiden. Idag har jag hunnit med mycket. Skaffat gymkort, flyttat in i mitt gamla rum igen och sagt hejdå till pojken min som åkte tillbaka till Småland idag. Jag skulle också åkt med men jag håller på med ett fördjupningsarbete just nu som gör att jag inte behöver vara i skolan förrän i början på Januari, Så jag stannar hellre kvar och umgås med mina nära och kära, behöver den energin!
3
POOS

Superfina foton! :)
Lycka till med fördjupningsarbetet!

Tilde Larsson

Hejhej, vi gjorde att bloglovinbyte för ett tagsen och jag undrar om du följer mig än?;)

Malin

Ja snön kom väldigt snabbt! Har många höstbilder jag vil visa, haha :)
Bilderna är väldigt fina ! :)