Back on track

Hej mina fina! Förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i måndags, men jag har varit däckad med magsjuka och hög feber så jag tappade alla krafter som fanns. Nu är jag nästan helt återställd så får se om jag orkar hitta på något idag. Är bjuden på en fest med hippietema ikväll, men om jag kommer iväg dit får det bli en nykter kväll! Har ni läsare något kul planerat ikväll? ♥
18
Olivia

Svar : tack detsamma! :)

madde

sv: okej tack så mycket :)
tråkigt att vara sjuk, hoppas det är bättre, annars får du krya på dig :)

kul med fest! själv ska jag också på fest ikväll, då min pojkväns pappa fyller 50 :)
ha en superbra helg!
kram :)

Alice

Vacker bild.

Anonym

Sv: Jaha okej, jag hade migrän i tisdags, jag hade så himla ont i huvudet så att jag började att gråta :(. Men mår du bättre nu då?.

Linnea

Omg! Bilden är sååå fin. Helt otrolig!! Älskar designen.

AKP Photography

Uffda det høres ikke bra ut! God bedring og håper du blir frisk snart ;)

Cajsa Lindahl

hejsan sötnos! :D allt bra med dig idag?

mary

Krya på dig :( Kram

viktoria

vilken härlig bild! :)

Jarina

Svar: Åh, tack! :)

Thilde Larsson

Herre gud vad fin bild!!<3joo jag följer dig än, allt bra?

Ha en trevlig advent;)

claudia

bra att du e tillbaka!:P

Madeleine Jonsson

Fy stackare som haft magsjukan :( skönt att du mår bättre nu iaf!!

Cajsa FOTO

FIN verkligen :D

Becka [fotoblogg]

Riktigt cool bild!
sv: Åh så glad jag blir att du tycker det. Tack så hemskt mycket underbara! ♥

Anna

Ja visst är han söt :)

Sophie "autophoto"

Tack så mycket :)

fin bild!

Alice - bilderbyalice

hejhej, vill bara tipsa om min lucka 13 där jag tävlar ut valfritt 2pack skärm skydd/plast http://bilderbyalice.se/2012/december/lucka-13.html#comment en super nice julklapp!
massa förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!