Bye bye blondie

Fick ett ryck igår och färgade håret till mörkbrunt med röda nyanser. Behövde verkligen en förändring efter att ha haft min naturliga hårfärg i 1,5 år. Jag är skitnöjd med resultatet! Nu är det dags att dra sig till stan, fotografering står på schemat!
7
Fotograf Sandra

Blev supersnyggt, du passade bra i den färgen :)

Det är bara bra med mig ♥
Hur ska du tillbringa din lördag?
Kram

Sellwins skönhetsblogg

Lagt till dig med nu :D

Malin

Gud vad häftigt, jag skulle själv aldrig vågat göra en sådan förändring, men fint blev det!! :)

Josefin

Härlig blogg du har! :)
ps. Skulle bli jätte glad om du ville fråga någon fråga av mej i min frågestund jag har på bloggen! Tack på förhand :)

Anonym

Sv: Jag ska nog inte göra så mycket, hehehehhehe.
Jag har inte riktigt planerat mitt lov.
Men jag får hoppas att jag kommer på nåt! :D.

Florina ♡

fina bilder!!

sv: gött, allt bra med dig idag? :9

JUNITJEJ

Så fin du är i håret!