Julbak och biobesök

Det blev en lång dag igår, kom inte hem förän 01.00. Men det var en riktigt rolig dag fylld med julbak och ett besök i Stockholm för att se The Hobbit. Filmen var riktigt bra, sen blev den ännu bättre att man såg den i 3D! Idag ska det handlas julklappar med pojken min som kom hem från Kalmar igår ♥ Blir ingen uppdatering förrän imorrn, så ni får ha en fin fredag, julstressa inte för mycket!
11
Julia Sundqvist - Fotoblogg

sv: Det gör jag gärna, börjar följa dig nu. :)

Fotograf Sandra

Tack så mycket ♥

Vad mysigt, hoppas ni hittar dom sista julklapparna :D
Jag ska jobba lite med kommande hemsidan och sen ska jag städa och tvätta :P

Allt bra annars?
Kram

claudia

Åh tack:D
vill också se the hobbit :D

Elin♥

SV: Tack fina du! Fina bilder :)

Florina ♡

sv: jag blev följare 859, din tur! :D

Malin

Tack så mycket!! :)

Jarina

Svar: Tack! :)

sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig och säger till vilket nr jag blev:)

Linnea Eklund

Fin blog! Frågestund, fråga på nu. Svara på allt. :)

Becka [fotoblogg]

Gud så mysigt & kul. ♥

ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Himla fina bilder! :D så mysigt!