Mystic dreamer

Dessa bilder fotade jag lite snabbt och hastigt på Josefine igår. Lekte lite med dem i Photoshop och tada, mästerverk! Skulle kunna göra ett helt tema med dessa bilder känner jag. Ibland går det som bäst när man inte planerar någonting! Idag har jag dock planer, ska snart i väg till stan för att baka julgodis med Sandra, Cajza och Lina och sen ska vi iväg till Stockholm för att se The Hobbit! Är tveksam till om jag vill se filmen pga all djurplågeri som skett under skapandets gång, men det blir nog trevligt i allafall!
9
Malin

Tack! :)

claudia

haha Tack !!

Florina ♡

hihi tack :D vill du göra ett bloglovin byte? :)

Anonym

Sv: Allt är väl bara helt okej här.
Det ska bli lite spännande med en ny termin.
Fin Bild!. Har du några planer för dagen då?.

Elin♥

SV: Jo med mig är allt bra! :)

JUNITJEJ

Nu har jag lagt till din blogg!

Malin

Det är ingen fara! :)

Tack så mycket!!

Fotograf Sandra

Fina bilder ♥

Jag har varit och julshoppat och lunchat med mamma idag.

Hur ska du tillbringa din fredag?
Kram

Malin

Fina bilder!!