Namnsdagsbarn

Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8

Förutom att det varit Nobeldagen idag så är det även min namnsdag, så grattis till alla Malins där ute! Jag har underhållit mig själv denna dag genom att fotografera Anton, och senare så fikade vi tillsammans med Sandra och Lina. En bra dag, helt enkelt!
17
cassandra gigel

fina bilder på honom :D

madde

sv: Tusen tack! :)

sjukt fina bilder!
har du något tips på någon bra redigeringssida? :)
kram

zaida

jätte fina bilder!

viktoria

grattis på namnsdagen! :)

madde

sv; ja precis, för bilder :) om du vet någon dvs
kram :)

Nelly

Grattis på namnsdagen i efterskott ;D
Härliga bilder ^^

Tilde Larsson

Så grymt snygga BILDER;)

Händer ikväll? (följer du mig än?;)

Malin

Fina bilder du tagit! :)

Henrietta

sv: tack så mycket! :) kram!

MADDISENJ-vinn valfria ray ban!

Fina bilder!

Jag tränar på Forever :) Körde på friskis innan men tröttnade!

Becka [fotoblogg]

Otroligt fina bilder! Så duktig du är.
sv: Åh, tack så hemskt mycket finaste du! Det värmer så. ♥

Nicolina

Sv: Tack! Dina med! :)

Anonym

Hej Cool blogg!.
Grattis på namnsdagen i efterskott! ^^.
Allt bra?.

mary

Grymt fina bilder :D

Stallmolke

Sv; Åh tack, du har också otroligt fin blogg! :)
Tack och detsamma! :D Hur har din helg varit finis?

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Mycket fina bilder! :)

SV: Tackar :)

MY VESTLUND '

fint!