Våran dag

Blir ett kort inlägg, ska precis åka iväg en sväng med babe. Tre år firar vi tillsammans idag, tiden går så fort. Känns som det vore igår vi träffades. Känner att jag börjar bli gammal nu haha! Han gör mitt liv stabilt och jag har honom att tacka för så mycket ♥
8
Jarina

grattis till er! <3

Mini

Ååh, stort grattis till er! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

Ana Zagreb

Så fina bilder! Fin blogg!

jessie

Åh vad mysigt! Det verkar som om många firar 3 eller 4 år tillsammans nu denna årstiden! :)

Vad sägs som ett bloglovinbyte? :)

Kram <3 /Jessie

Caroline Nilsson

Hej! Just nu har jag en nyårstävling på min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket, kika gärna in och var med! :)

Direktlänk: http://iamcarro.blogg.se/2012/december/tavling.html

william

grattis:D

Anonym

tack så mkt och dsm :D

imorgon är det nyår, hur ska du fira det :D ?

Sarah

Grattis till er :)