Won't turn back

Fotograf : Josefine Nylander
Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Då min planerade fotografering med Katarina blev inställd när jag var påväg in till stan så fick det blev ett hårt träningspass på gymmet och sedan åkte jag hem till Nylander där jag hängde i några timmar. Vi gick även ut en sväng och fotograferade varann, fick jättesnygga bilder på henne! Fanns ju även en del bilder på mig som jag blev nöjd med, estetiskt sett ;) Hatar verkligen att vara med på bild... Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av livet, puss!
10
sofi andersson

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) skulle vara SÅÅÅ Snällt!

claudia

tack Malin :D
jag hatade också att vara med på bild men nu e de riktigt roligt :D om jag fotar själv:P

Madeleine Jonsson

härligt med ett träningspass!

claudia

MALIN, du är på startsidan ju :O

Thilde Larsson

Okej vad mysigt det blir säkert toppen:D Jag ska vara hemma med släkt och familj:D

JUNITJEJ

Så fin bild!!

Intresserad av bloglovinbyte?

Ida Nilsson

Det är så skönt att köra ett pass på gymmt, speciellt när man tänkt göra annat. Då känner man sig extra nyttig!

Denice

Fin blogg!

michaela- med syskon i magen ♥

väldigt fin bild!

Julia Sundqvist - Fotoblogg

Urfin blogg! Du är jätteduktig! :O
sv: åh tack! Detsamma, fast jag borde kanske säga trevlig fortsättning. ;)