Fototävling hos Jessica Widh

Jag är med och tävlar hos Jessica Widh om att vinna en valfri vara från http://www.uffessakerochting.se/store. Temat är porträtt och därför har jag valt denna härliga bild på Annalina. Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha en Zumba Fitness Dvd - perfekt för mig som börjat träna ordentligt igen! Vill ni delta så finner ni tävlingen HÄR.
33
evelina

Jaa verkligen! Skulle hellre vilja sluta tidigare,, :o vad görs? :)

claudia

okej, nä inte mycket, fixar det sista på den nya designen !

CASSANDRA - TÄVLING

lycka till :D

Tessan - KREATiV text I foto I design

Härlig bild, älskar inramningen med löven.



Sv: Tack så mycket! Blir så glad när någon gillar mina texter också och inte bara bilderna. :)

Tessan - KREATiV text I foto I design

Insåg just att det inte var du som kommenterade på texten utan på ett annat inlägg med bilder. Haha, sorry. Men tack ändå. Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ja den är sjukt fin! :)

Anonym

Hejhej!



Nu kan man tjäna pengar på sin blogg utan att använda sig av annonser - för visst känns det som att dessa annonser tar ages att få ut något av? ADSettings är en sida som ger dig möjlighet att värva andra bloggare. Du får 40kr per värvad medlem, så om du värvar 13 person är du uppe i över 500 kronor och då får du en utbetalning. Grymt va?



Det är helt gratis, och du som har en så stor blogg skulle garanterat lätt kunna få ihop pengar på bara några få dagar.



Här är länken till sidan:

http://www.adsettings.com/scripts/reg_click.php?aid=306&pid=8735



Lycka till!

Ida - Fotografering

Sv: Tackar! :D

wilma -

Sv; Åh, tack! Fast har gjort den i photoshop ;) Men vill gärna ha en sån när jag blir äldre!

Fin blogg! :)

Angel ☆

Hej där! :)

Kikar bara in och önskar dig en underbar Onsdag! :)

JW Photography ♥

Svar: Kul att du är med! fin bild oxå^^

Malin Ledin

Jag har mailat dig, har du fått mina mail? Hör av dig är du snäll! :)

Kramar! (Ang. modellerande)

Angel ☆

Tack :)



Ja absolut, har lagt till dig och jag blev nummer 782 :)

Säg gärna till när du lagt till mig med :)

Kram!

Jarinafoto

Svar: Ja, faktiskt :)

Rebecca Jansson'

sv' Ja här är allt bara bra :) Själv? Kram

Anonym

vill du bli länkad på min blogg? läs här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/january/gick-pa-stan-efter-skolan.html#comment :D

claudia

haha, jo en hel del :P

linnea

hej !

jag har hittat en hemsida som du kan tjäna pengar på hur enkelt som helst. min kompis tjäna 5000 kr på en vecka. så jag tycker att jag kan dela med mig lite av de. klicka på länken för att komma till hemsidan och bli medlem redan nu. http://www.adsettings.com/scripts/reg_click.php?aid=337&pid=12060



har även en frågestund på min blogg. ställ gärna en fråga. länk :http://ppof.blogg.se/2012/january/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html

kram på dig !

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så mycket! :)

Lovisa

vad fin blogg du har! så snyggt du redigerar! :)

K

cool bild =)

moa

Hejsan! Ska du testa den nya maraboun som kommer snart? ;)

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/january/ni-missar-val-inte.html

evelina

kom nyss hem från träningen! :D

LIENE

sv: Hon är söt:)

Fin bild!

Nathalie

Sv; Jorå, det rullar. :)

Hur är det med dig idag?

kram

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; jadå, själv?:D

Corny

Hej! Har du testat mirakelprodukterna Nisim FAST Shampoo & Balsam? :)

thea

lycka till! :)



sv; tusen tack fina du:) kram!

Felicia Johansson

Tack så jättemycket Malin. Glad jag blir! :)

hanna ♡

man tackar så mycket. kram!

moa lundholm

ny design på bloggen,

kolla gärna :)

kram

Saida

HEJ , Vad ska du hitta på under hälgen ?? :) ♥♥ hoppas allt är bra med dig och så :D ♥♥ :)



PuSs OcH KrAm !♥♥ :)



LoVe♥ // Saida.T.I

JW Photography ♥

Nu är finalisterna i fototävlingen uppe på bloggen! Kika in och se om det blev du !? :)

Om inte - var inte ledsen, det kommer fler tävlingar :)



Kramar, Jessica.