Stuck in the middle

Ny vecka, nya tag. Varit en seg dag, märkte att alla omkring mig på jobbet var trötta och då blev jag ju också det såklart, så har hållt på och somnat flera gånger... Efter jobbet så drog jag iväg och köpte gymkort, äntligen! Nu måste jag bara finna tid till att träna, jobbar ju hela dagarna så har ju inte all tid och energi i världen som när jag var arbetslös. Men jag måste finna mig tiden, jag behöver träna för att må bra. Nej nu ska jag sluta babbla om mig själv, har ni haft en fin start på veckan mina läsare?
21
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket sötnos :D!

CASSANDRA - TÄVLING

var med och tävla om en freebra :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/tavla-om-en-freebra.html#comment

ANGELICA.BLOGG.SE

Fin du är =)

Sandra

Hej på dig!



Men jag villa bara tipsa om att vi har just nu en fototävling på bloggen. Man behöver inte göra ett inlägg att man är med eller någonting.



Läs, kolla eller kanske till och med anmäl dig här:

http://ponnygalnaa.blogg.se/2012/january/det-ar-mandag.html#comment

jenny

Vars tränar du? :)



Fint självporträtt! :)

Tilda Larsson

S: tuuusen tack!

kram

Julia ♥

Hejhej, sjuukt fin blogg!

Allt bra ? :)

Sarapetter ^^

det är så roligt att gyma :D haha allt bra?

Sarapetter ^^

- okej bra :P ja det är bra med mig :)

Fisken- Fotoblogg ♥

Sv: Bra ! :)

Hos mig är det ganska så bra !

Skolan är ganska jobbig just nu men jag klarar det !

Kram ♥

Julia . dearlittleme.blogg.se

Fin blogg!!



Allt bra? :D

Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Jodå det funkar :)



Görs? :)

Felicia Johansson

Tack så mycket Malin! :)

louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

ottilia

åhh, jag ska också köpa gymkort i veckan. och simkort tänkte jag. måste verkligen ta och komma igång och röra på mig nu, haha. :)

ottilia

ja, jag är så kräsen när det kommer till träning, men simning tycker jag är helt okej. så jag tänkte ha det upptill träningspassen på friskis och svettis. dessutom är det billigare med ett simkort här än gymkort, och badet ligger relativt nära mig ändå. så det är bara att hitta motivationen och sätta igång nu känner jag! :)

ottilia

jag håller helt med dig där! så mycket skönare än att svettas med 100 andra människor man inte känner, även om man säkert blir mer peppad att ta i lite extra i grupp. men jag simmar heller 1 km i lugn och ro utan att svettas med de där andra människorna. haha, nu börjar jag nästan ångra att jag bestämt mig för att variera min träning ;)

Stephanie Ahlgren

Bloglovinbyte? :)

- Anna Lötberg -

Behöver du gymkompis så finns jag förstår du ;) Bor 100 meter från gymmet så kan springa ner på fem röda, hahah!

Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

du är söt!