Autumn girl #2

Modell: Amanda Spång [http://www.amandaspang.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8
Känner mig som ett lik just nu. Har haft svårt att sova hela veckan och det börjar ta ut sin rätt nu. Hade planerat in en sväng till gymmet men nu lyssnar jag på kroppen och vilar ut i stället. Får bli ett pass i morrn innan tåget går till Helsingborg där vi ska vara under helgen. Vi ska hälsa på min pojkväns släkt, spännande då jag aldrig varit i Skåneland! Nej nu ska jag försöka återuppliva min hjärna och börja med plugget som ska vara inlämnat innan 00:00 i natt. Sen tar jag en välförtjänt helg. Puss på er mina fina!
22
Sandra SG

så fina bilder! :)

Alice Gustafsson

dina porträtt bilder är helt otroliga!

Sofia Werlin - från 116 kg till 72 kg..

Sv: tack så mycket :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Aww tack detsamma :)

Jasmine Lundvall

jätte fina bilder!

w i l m a

sv: allt är toppen med mig, själv då? :)

Alexics

Reply: Jag följer dig nu med!
Fina bilder du tar!

Petra

sv skönt:)

mickis

sv: tack detsamma!:), allt bra? :)

Sarah

Nu har jag lagt till dig, blev 852 :)

mary

Så fina bilder :D

mickis

sv: härligt!:), önskar dig en fortsatt fin fredag!:)

Moa

Gud vilken fin blogg du har! :) Och en massa fina bilder! :)

mikaela

Haloj! Tänkte bara tipsa om att jag har frågestund på min blogg just nu, om du undrar något är det bara att gå in och kommentera frågor!
Den som ställer den bästa frågan vinner en länkning i min meny i en vecka!

Puss, Mikaela!

Sarah Persson

Så bra :)
Vilken fin bild!

Malin

Tack så mycket snälla du! :)

AW-Fotograf

Tack så mycket :)

Sissi

fina bilder, verkligen härliga färger!

AKP Photography

Fine bilder med fint lys :P

ACIRES - Fotograf i Skåne

Jättefina bilder!

J o j z y ♛

Så sjuuuuukt fina bilder ! :D

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Helt otroliga bilder! :)