Autumn girl #3

Modell: Amanda Spång [http://www.amandaspang.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8

Vill börja med och tacka för dem fina orden angående videobloggen, ni anar inte hur mycket det värmer. Har varit lite nere denna vecka, vet inte riktigt varför. Börjar känna mig lite ensam och jag saknar mina fina vänner så otroligt mycket. Jag har verkligen dem finaste, roligaste och underbaraste personerna att umgås med där hemma ♥ En postivit sak att nämna är att jag har hittat en kurs som jag hemskt gärna vill börja läsa i Stockholm nästa höst, som pågår under två år. Skulle vara så roligt att komma in på den och hålla på det som jag verkligen vill göra! Men vi får se hur det blir med det, det är i alla fall en dröm jag strävar emot!
26
Amanda

Stå fast vid din dröm! :)

Jarina

Så fina bilder!

Beatrice Jakobsson (foto)

wow vilka fina bilder :)

Amanda - vardag,foton,tutorials,inspiration, outfit,tips& och ibland lite annat! :)

fina bilder! :D

har du lust med bloglovinbyte annars?

Amanda - vardag,foton,tutorials,inspiration, outfit,tips& och ibland lite annat! :)

har lagt till dig nu å blev 855 följaren :D

Katja - Säljer Mary Kay produkter

Fina :)

FlizanLizan

sv: hehe ja precis :P

Jennifer-livet genom mitt objektiv

fina bilder

Malin

Nemen åh vad fina bilder!! Bra jobbat :D

Ella Stork

sjukt fina bilder! kram

marina

sv. Härligt. :) Har tyvärr inte bloglovin.

Beatrice

Väldigt vackra foton! :)

Mie

Riktigt fina bilder! :)

Emma

Vilka fina bilder! :)

cirton.blogg.se

Mycket fina bilder!

Jennifer-livet genom mitt objektiv

tack detsamma :D

Tilde Larsson

Gud vad underbart vackra bilder!!
HA en supermysig fredag KRAM!;)

Victorias fotovärld

Fina bilder! Väldigt höstiga!

Ella Stork

sv: ha en trevlig helg du med! kram på dig :)

Felicia Andreasson

Så fina bilder! :D

linn

bloglovin byte? :D

linn

sv: Jo,tack den har varit bra :D

Miriam

Gud så duktig du e!! Jag älskar verkligen att fota porträtt men jag e inte så bra på det.... :P

nathalieglenn.blogg.se

Gu vilka fina bilder!

Mikaela Martinsson

Åh så fina och höstiga bilder du tagit! :)

Michaela- foto & vardag

Galet fina bilder!