Dags för frågestund

Ja nu tänkte jag köra på en frågestund, har ju det ca 1-2 gånger per år. Jag får ofta frågor om allt möjligt så nu får ni chansen att ställa allt ni undrar om mig, och jag kommer svara på allt i ett videoinlägg! Som vanligt kommer jag länka dem tre personer som ställer dem roligaste / udda frågorna, det blir roligare så! Var inte rädda för att fråga om något, jag svarar på allt!
frågestund
7
mooollys.blogg.se

Heeej :) Hoppas du får en fortsatt fin måndagskväll :D

( svara gärna i mina kommentarer, för jag kan inte se svaren annars.. =/ )

Petronella

Vilken var din första kamera?
När började ditt fotointresse?
Vilken kamera tycker du är bäst av egna erfarenheter?
Vad är ditt favoritmotiv?
Vad har du för utrustning?
Vad brukar du fota så här års när allt är grått och tråkigt? Vad är dina bästa tips för fotografering nu för året?
Hur brukar du "standard redigera" din bilder? alltså dom redigeringarna du gör på de flesta bilder?
Hur började ditt intresse för foto?
Var får du all din inspiration ifrån?
Vilka 10 fotografer är dina favorit fotografer?
Vilka är dina favorit bloggar?
Kan du inte lägga upp några gamla bilder du tog när du var nybörjare så man får se hur du utvecklats?
Vad är det för typsnitt på texten du skrev frågestund med? Vart kan man ladda hem den och hur?
Tack för en super fin och inspirerande blogg förresten!

Kajsa ♠

Vilken fråga är värld att ställas? Ge ett svar på den fråga som är värld att ställas!
Tror du på övernaturliga fenomen, andar och liknande?
Har du pojkvän?
I så fall vem?
Hur ser ditt drömhus ut?
Om du fick gå tillbaka och ändra något i ditt förflutna, vad skulle det vara?
Om du fick göra ett brott och visste att du skulle komma undan med det, vad skulle du göra då?
Varför och när började du blogga?
Vad inspirerar dig till dina inlägg?
Vad är din dröm att få fotografera?
Vilka 3 saker älskar du med dig själv?
Om du fick vara med i en film (Tecknad som o-tecknad), vilken film och vilken karaktär skulle du vara?
Om du fick en hamster av mig, vad skulle du då döpa den till?

Amanda - vardag,foton,tips,inspiration, outfits& och ibland lite annat! :)

har du skämt ut dig på stan/i en butik,isåfall hur?
Vilket träd skulle du vilja vara och varför?
Har du någon fräckis på lager som du vill berätta?

Varför började du blogga?
Vad gillar du att fota?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hur många borstar har du?
Hur sover du på nätterna?
Vad är det pinsammaste du gjort?
Vad ligger i din skrivbordslåda? :D

Sofia

Äter du något konstigt (som t.ex ketchup på glass eller liknande)?
Vilken färg skulle du färgat ditt hår i om du fick lov att färga det i en färg som inte är vanlig (dvs inte rött, brunt, blont eller svart)?
Vilken kroppsdel är du mest nöjd över hos dig själv?
Brukar du ge namn åt dina kameror? Vad heter dom?
Ett bra barndomsminne?
Något i matväg som du är galen i?

;)

Kristina

Vilka är dina favoritsockar/strumpor? Varför just de? Pga färger, passform eller mysighet kanske? :)