Last night

Här får ni några bilder från gårdagens halloweenfest. Åh vad jag älskar halloween, man kan vara klädd precis hur man vill och det är ingen som har nånting att säga emot haha! Borde vara mer än bara en gång per år... Missade "Så mycket bättre" igår så nu ska jag lägga mig i soffan och kika på det och bara ta det lugnt inför kommande vecka, hoppas ni haft en bra helg?
 
FEST - halloween
13
Johanna [foto]

svar: Åh tack så mycket, detsamma! Min helg har vart toppen, din då? :D

☆Z I N J A☆

Coola bilder :)

svar: ja det går ju också ;D
kram

emma ~ sjufoto! ★

sv: aw tack så mycket! Detsamma :)
JO, min helg har varit bra, sj då?
kram

erica

gud vilken fin blogg! :)

Ella Stork

sv: min helg har varti helt okej, din då? kram!

Julia

tack, jo allt är bra :) själv? läskiga bilder!

Maolion

Sv: Tack :D
Allt bra med dig idag? :)

Coola bilder förresten :D

CASSANDRA

hoppas du får en bra kväll :)

Sarah Persson

Fina bilder! Och läöskiga!

mary

sv: min helg har varit helt okej , sj då? :) Kram

my wesström

min helg har vart jättebra! din då??

Elin

allt bra?

vickan

SNYGGT