My little darling

Min lilla älskling ♥ En av dem största utmaningarna med att flyttat hemifrån har helt klart varit avståndet till denna lilla krabat. Hon är som mitt barn. Jag flyttar iallafall hem om två månader igen och då blir mitt hjärta lite helare igen hoppas jag. Igår bokade jag faktiskt en biljett hem, stannar 1,5 vecka denna gång så det ska bli riktigt skönt! Tänker dock inte säga till någon när jag kommer för det ska bli en överraskning, inte ens mina föräldrar får veta! Livet ska vara spontant för annars blir det ju inte roligt ;)
4
CASSANDRA

så söööt :D

Unikamobilskal

Nääämen vad fin!!

Amanda - vardag,foton,inspiration, outfit,tutorials,tips& och ibland lite annat! :)

åh gud så fin blogg du har med fina bilder och sättet du skriver på är stort ++++ :D <3

claramaja

Svar: Åh ja, den var verkligen helt underbart bra! Bättre avslut vet jag inte om man kunnat få :)