Nyfrippad

Var i väg till stan och klippte håret idag, ca 1 dm slitet hår försvann. Sist jag klippte mig var i juli-augusti någon gång så det behövdes v-e-r-k-l-i-g-e-n. Gick runt sen på stan med Anton och Erica, mina älsklingar ♥ Vi har så vansinnigt roligt ihop och gick runt och skrattade konstant som vanligt haha! Nu ska jag försöka få lite plugg gjort innan min kära tvsoffan kallar. Puss!
MODET - frisyr - stan
5
Sarah Persson

Vad fint det blev! :)

Felicia Johansson

Så fint det blev Malin! Jag har också varit hos frisören idag faktiskt. Hoppas du är nöjd med ditt resultat :)

Amanda - vardag,foton,inspiration, outfit,tips& och ibland lite annat! :)

snyggt! Du passar ju bra i kort hår :D

Malin

Det blev jättefint! :)

claudia

Tack så mycket för din kommentar, det betyder jätte mycket. Tänk att bara några ord kan hjälpa. Nu har jag lite under fötterna ändå och har hört hur några av er andra tänker och skulle ha gjort, jag kommer att ta till mig det här verkligen även att jag tänkte på liknande sätt själv så känns det ändå jättebra nu när jag vet att det är fler som har haft detta problemet och tänker samma i samma banor. Skönt att veta att man inte är ensam även om det känns så i bland <3