Puppy love

Visst är hon söt, lilla Kajsa? Fast hon biter en i tårna konstant så kan man inte bli arg på henne! Jag njuter av att vara hemma just nu , därför sitter jag inte vid datorn så ofta så bloggen kommer bli lite lidande. Igår fika och shoppade jag med fina Amanda och i kväll blir det utgång med Anton, Josefine och co. Det är full fart just nu, precis som jag vill att det ska vara! Men frågorna från frågestunden kommer komma upp nu under helgen i allafall, det har ramlat in ca 50 frågor så det tar ju en stund! Trevlig helg!
16
Erika - fotoblogg

Fina bilder! Jättesöt hund :)

Simon G

Åh så fina bilder! :)

leia w

sv: har lagt till dig nu!
fian bilder förresten :)

Olivia

Gud så söt! :)

Alice Gustafsson

Jag älskar verklige dina bilder!

Har du instagram och sådana fall lägger du upp sådana bilder eller bara mobilbilder?

Mira

Åh, vad fina bilder du tar :)

❤ w i l m a ❤

Sv: tack detsamma! :)

Juliaa

underbara bilder i hela bloggen!

Erica Nylund - DIP DYE FREAK!

klickar in & önskar dig en trevlig helg!
planer för helgen?

Malin

Gud vilka otroligt fina och söta bilder!! :)

Det är skönt att slippa att tänka på att blogga ibland också! ;):)

Emilia & Matilda

Var gärna med i dagens blogg hos oss!:) Läs mer i detta inlägget!
http://viitillsammans.blogg.se/2012/november/dagens-blogg.html#comment

Lilly (Sandra)

Mysig blogg och fina bilder ♥

Hur är det med dig?
Krams

julia's

Superfina bilder! :)

Pontus Granlund (fotoblogg)

SV: Följer dig nu! Blev nr. 857
säg till när du följer mig + vilket nr du blev:D

emilia

följer dig nu blev nummer 857! :) säg till när du följer mig och vilket nummer du blir <3 kram

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men gud vilken sötnos! :)