The new me

Detta inlägg är skrivet rakt i från hjärtat. Blir oftast lite mer tankspridd runt nattetid, men skriver aldrig ner tankarna. Men det tänkte jag göra nu. Jag har börjat utvärdera mig själv mycket dem senaste dagarna, runt allt med flytten 40 mil hemifrån och att börja i skolan igen. Hur jag står som ensam individ, hur jag själv kan ta ansvar för mitt liv. Jag är stolt över den människan jag är idag, jag känner själv att jag har mognat och att jag kan se saker ur andra synvinklar nu.
 
Jag vill bara föra vidare hur ni som läser detta kan göra skillnad i era liv, det är aldrig försent. Även om jag är 20 år gammal så känner jag mig ibland som 40 år i sinnet, känns som jag varit i genom det mesta. Om det är något ni vill plugga vidare till men skolan ligger långt bort, sök ändå. Om ni vill jobba med det ni älskar men är rädd att stå utan inkomst, fundera ändå på det. Man ska inte leva sitt liv och känna att man inte levt det fullt ut, att man inte levt efter sina egna önskemål och drömmar.
 
I dag så vet jag vad jag vill plugga vidare inom, och jag har siktet inställt på en tvåårig kurs på en högskola i Stockholm. Jag vill starta mitt egna företag som inriktar sig på fotografering och design, och jag vet att jag är kapabel till det. Får beröm dagligen för mina bilder men det är inte riktigt förrän nu jag har börjat ta åt mig. "Jag är faktiskt duktig på detta, det som jag älskar mest" Den känslan är oslagbar, att äntligen tro på sig själv. Livet är för kort för att tveka, det är inte värt det. Gå din egen väg ♥
FRAMTIDEN - liv - tankar
4
Amanda - vardag,foton,tips,inspiration, outfits& och ibland lite annat! :)

bra inlägg! :D Man måste bara tro på sig själv så klarar man det mesta :)

Anton

sv: tack så mycket! :)

Amanda

Våga satsa och tro på din dröm! Jag tror att du kommer komma långt :)

Kramar A.

ninnishh.blogg.se

så fin du är!