Topp tre just nu

Magnus Uggla från lördagens avsnitt av "Så mycket bättre" Fy fa-an vad jag bölade när jag hörde denna första gången. Jag tror alla som har förlorat någon som dem stod riktigt nära kan relatera till denna låt. Jag var t.ex ej med när min mormor gick bort, jag fick aldrig säga hejdå till henne. Så mycket man kommit på nu i efterhand som man skulle sagt, som får vänta till senare 
 
Låt från Petras senaste skiva, och vad jag älskar den skivan! Har ju mycket med att göra att Jocke Berg skrivit låtar, Kent-älskare som man är. Denna låt påminner väldigt mycket om Kent textmässigt, därför jag fastnat för den tror jag.
 
Upptäckte faktiskt denna låt tidigare idag, är säkert efter som tusan haha! Men älskar indie-stuket och texten till låten är magiskt bra. Kanske märks att jag är en textmänniska? Låten blev nästan bättre när jag såg den fina musikvideon också.
 
Jag vill ständigt ha ny musik att lyssna på, så har ni någon favoritlåt ni vill dela med er av så lämna en kommentar! Lyssnar på det mesta faktiskt, eller ja, där ljög jag lite lyssnar inte så mycket på growl och så men annars så ska det funka tror jag hehe! ;)
Musik - hey - ho - lumineers - magnus uggla - petra - the
19
Johanna [foto]

svar: Okej vad bra! Tack så mycket! :)

Olivia

Jättefin blogg! :D

Madde / Mamma och nybliven fröken

Håller med ugglas version var så bra.

Sv: Blev 845 :) . Säg till när du lagt till mig :)

Anna Olsson

Åhh Petra Marklund är bäst!

Olivia Magnusson

tredje låten är grym :D

sv: aw tack såå mycket :D
kramis♥

Olivia

Åh gärna! Säg till när du följer mig så följer jag dig :D

Olivia

Svar: Nu har jag laft till dig också :D

CASSANDRA

sv; tack :D
ha en bra kväll söt!

Olivia

Svar: Ja! Dusjälv? :)

SofiaSilfver

Har du hunnit kollat något på rubrikerna? :)
Kramar

Josefin

Luckiest Girl med Vinsten, som är themesong till SVT Play-programmet Portkod 1321 är riktigt bra tycker jag. Och så är nästan hela Calvin Harris album 18 Months grymt! :)

Sarah Persson

Tack tack, vill du göra ett bloglovinbyte? :)

emma ~ sjufoto! ★

sv: tack! JAg gillade också Ugglas version av den låten! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ska du på det? :)

Anna

Tittade också på Så mkt bättre i lördags!! Så himla fina låtar! <3

Maolion

Sv: Tack :D

victoria

Jag började grina av Ugglas version, så känslofylld.

Mia Forsberg

Tack så mycket :)

Elin

haft en bra dag?