Waterdrops

Vaknade tidigt idag, upptäckte att det var ett underbart vacker motljus ute så gick ut med kameran en sväng. Mitt close up - filter som jag inte använt på länge fick också följa med. Älskar att använda mina filter på morgonen när det är frost ute, då får man verkligen fram det magiska. Ni som äger close up - filter, har ni några tips på motiv man kan fota för bästa effekt?
FÄRG - close - motiv - natur - nikon
23
POOS

Så fina foton! :)

Jag har fotograferat ett av mina favoritfoton med close up filter (fjärilsfotot) och det kommer jag leva länge på!

Amanda

Fina bilder!

Olivia Magnusson

läckert :D
Jag brukar spruta vatten på en ros och sedan använda close-up filtret till de, grymt resultat :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Nina och sara

Vilka fina bilder! :)

Liene

sv: Så bra att din helg också var:)
Jättefina bilder.

Tyra

SV; Följer dig via bloglovin nu :D Jag blev nummer 848 ;)
Säg till när du lagt till mig!

Larose

Fina bilder!

Larose

sv: tack!

alicia

Sv: Visst, följer dig. Säg när du följt tillbaka :)

Malin Maria Johansson

Balla bilder! Och jättefin design :)

Alicia

Sv: Nice kram! :-D

Malin Maria Johansson

*svar:* Hihi varsågod :)
Vad görs?

Malin Maria Johansson

*svar:* Va roligt, gåre bra med designen då? :) Jag chillar bara innan jag ska plugga lite innan läggdags :)

Wilma Stevens

Riktigt fina bilder, blir väldigt inspirerad!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :) fina bilder!

Elin

det är bra, allt bra?

Sofia Werlin - från 116 kg till 72 kg..

Fina bilder :)

w i l m a

sv: tack så mycket! javisst,jag följer dig nu! säg till när du följer mig! :)

kram!

julia

Så fina bilder!

Liene

Vore najs med close-up filter:)
Magiska bilder ja.

Malin

Otroligt fina bilder!! :)

Amanda Persson

fina bilder :D

julia

Supersnygga bilder! :)