Whichever road I choose you'll go

Modell: Katarina Farah - Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8

Ny vecka, nya möjligheter. Min vecka började dock inge bra, sov endast tre timmar i natt så var skapligt trött när jag begav mig till skolan. Har ett jättestort arbete denna vecka som jag går och stressar mig över, längtar tills nästa vecka då jag endast behöver vara i skolan på onsdagen, har lite höstlov då i alla fall! Nu måste jag dra i väg till gymmet innan jag somnar i soffan. Puss!
Modell - PORTRÄTT - foto
19
matilda

FIn du är

POOS

Så himla fina bilder!

Hoppas att du får sova inatt istället :)

Emelie Melin

Fina Bilder!

Alice

Vackra bilder.

Malin

Åh vilka fina bilder du har tagit!! :)

amanda

sv; tack! jo det kan vi väl, säg till mig när du har börjat följt mig + vilket nr du blev så göra likadant efter :)
kram

amanda

sv; vad bra! Nu följer jag dig jag blev nr 844 :)
kram

amanda

sv; jo det är bra med mig, hur är det själv? :)
kram

amanda

sv; härligt! :)
kram

Nicolinafoto

Sjuuukt snygga bilder, som alltid! :)

Salha

sv: Härligt! Har tyvär inte bloglovin' :(

Elin

Tack! Find Bilder, allt bra?

Maolion

SV: Okej vad härligt! Det är bara bra med mig med :D

Fina bilder!

aliengirl- artist,designer & actor

Jag sov inte så länge inatt heller, det var ett ljud som störde mig rejält. :)

Julia

tack! :) jättefina bilder! kram

Julia - Livet som en hobbyfotograf

Jag verkligen ÄLSKAR alla dina bilder! Du är fantastiskt duktig :))) Kul!
Ifall du vill så har jag frågestund i bloggen, skulle varit kul ifall du frågade något :D

Elin

Det är bra, gör du?

CASSANDRA

sv; tack :D

SIGNEBIEBER

fin blogg!