Coming back home again

Bild jag tog sist jag var hemma i Eskilstuna, kan inte fatta att det redan gått en månad och att vi ska hem imorrn igen! Dock så går jag heldag i skolan imorrn så kommer till Eskilstuna sent på kvällen, men de är det värt! Dem varnar för snö i morrn så jag hoppas vi kommer fram helskinnade. Kommer såklart ta en liten bloggpaus över helgen för att umgås med alla, vi hörs på måndag igen!
6
ADRIANA

Åh vad fina bilder som alltid!

Felicia Andreasson

fin bild! :D

wilma

svar: tack finis!:)

Cajsa FOTO

Förlåt för sent svar :D ja okej men det är gott.. :) gott med smoothie

Matilda

Va duktig du är!
Kika gärna in o ge feedback på mina bilder :)

Elvira

Fin blogg! :D

Var gärna med i min veckansblogg tävling, då kan du få många fler läsare, nämligen alla mina! http://fotografelviraarnstrand.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment