Förbereder inför kalla höstdagar

Jeans - 299 kr Gina Tricot - Kofta 199 kr Gina Tricot - Vantar 49,90 kr H&M

Jag mår sjukt dåligt idag, och när jag mår dåligt så shoppar jag haha! Så efter en lång skoldag så passa jag på att tröstshoppa lite. Min förkylning har blivit ännu värre idag och jag känner hur lång tid det kommer ta innan jag kan gymma igen, blir nästan deprimerad av detta...Har ni några bra tips på hur man snabbt kan bli frisk? Gör nästan vad som helst för att bli frisk!
KLÄDER - MODET - SJUK
14
Anna T - Nörd & Filmskapare

Min friskgrej är att sova med sockar och smörja in bröstet och fötterna med vicks! Om det är förkyld du är :)

Malin

Okej, jaha hoppas du blir bättre snart! Jag har också varit förkyld länge, men det är nästan helt borta nu ;)

Åh vad de där vantarna ser mysiga ut!!

Moa

Super snyggt! :)

Jasmine

Härligt med shopping :D

svar: Ja min helg var lugn men bra! Hoppas din var fin med :) Kram

Lilly (Sandra)

Är det bra ?

Jag leker med min nya telefon och har ensam mamma söker på i bakgrunden ;)
Kram

Anton

sv: tack så mycket :)

K O K O S

Kul med shopping!

Evelina

Fina saker : D

Emelie - fotograf

sv/ tack mycket! :)

åh den där tröjan gillade jag!

Agnes

sv: ja det har jag :) mysiga vantar!

favoritskvaller.blogg.se

Har startat en ny skvallerblogg som inte är som dom andra utan om mina favoritbloggar stora som små :)

Kika in och säg vad du tycker ;)

Lena

Ska åka in och shoppa för kalla dagar jag med imorgon. Det gick snabbare än vad man trodde. Och jag jobbar utomhus för det mesta så det är bara att bylsa på sig kläderna igen ;)

Linda

Snyggt!!:)

sarabirnbaum

ååå vilka mysiga vantar!!
Finns dom i andra färger också? :)

kram!