NEW EDITING

 
Började leta igenom min hårddisk nu i brist på annat (sitter och väntar på att min pollenmedicin ska börja verka så jag orkar göra något) Hittade dessa gamla bilder på Lina som jag redigerat i en ny version, en av mina bästa fotograferingar nånsin! Vill ni se mer? :)
14
CASSANDRA

åh så fina bilder :D

Sara

åh så härligt!! färgerna :)

Thea

Jättefina bilder!

Tilde

Älskar foton med färgglada ballonger! Jätte fina:)

JUNITJEJ

Så fina bilder!

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh vilka fina bilder! Och vilken otroligt snygg bloggdesign du har! Riktigt fin och annorlunda! Gör du designer till andra också? :)

SARA

jättefina bilder :)

TOVA

sjukt härliga bilder! :D

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Fantastisk bild! :D

Anna

Grymt snygga bilder!

Sofia [fotoblogg]

Så fina bilder! :)

Anonym

så fina bilder

TIDSTJUVEN

Så härligt färgglada bilder! :D Man blir så glad av dem. Och vilken underbar bloggdesign du har. :)

ebba

Vilken fin blogg och jättefina bilder!