LOVELY ROSES

 
Ny vecka, nya möjligheter. Det är även min sista semestervecka, dagarna har verkligen flygit förbi! Just nu sitter jag och väntar på att min pojkvän ska vakna så vi kan hitta på något, blir lätt rastlös om jag sitter still för länge. Hoppas det är fint väder idag så man kan vara ute, enligt SMHI ska det vara regn och enligt Yr.no ska det vara sol, hur tusan ska man kunna lita på vädret?!
23
Jessica

Fin bild! :)

Marie Bergman

Så fina! Älskar rosor =)

julia

fint!

Kim

Very pretty roses!

aina [fotoblogg]

Superfin bild :)

nicolinda.blogg.se

Haha, vad jobbigt att båda har olika svar angående vädret. Ja ja! Hoppas på sol :) Men tyvärr har jag regn :(

Vad jobbar du med eller pluggar du?

Svar: Tack, vad kul att höra ifrån dig! :D Kraaam

Becka [fotoblogg]

Åh, så vacker bild.
sv: Åh ja, det är något speciellt med hemgjord pizza. Så himlans gott, hihi. Tusen tack för din fina kommentar kära du!
Kramar. ♥

Malin

superfin bild :)

-hihi ingen fara! :)

Sofia

Fin bild :-)

Louise

Så fina!

klara

Vilken fin bild!

linneasskrivbok.blogg.se

Så himla fin bild!

yasmine modell mamma och fru

fina
önskar dig en bra måndag
kram

Emelie Petersson

Jättefin bild :-)
Haha det är samma här SMHI säger regn och blåst, Yr.no säger sol och nästan ingen blåst :-P Inte lätt att hur man ska planera sin dag!

LORISSA LOVEBOMB

Yr.no är hittills bäst på att förutse vädret i Umeå i alla fall. Jag har undersökt saken ;)

Linafoto

Svar: Taack så mycket!!
Vilken fin blogg du har förresten :)

Sara

så fina!

Delokaliserad fotoblogg

Mysigt ljus på bilden!

Anonym

Beautiful

myrins fotografi

åh va fint!

mergimtare ♛

Åh vilken fiin blogg du har ❤
-sugen på att göra ett bloglovinbyte?

Jarina

Så fin bild!

Sofie

åh vad fint!