TILLBAKA MED NY DESIGN!

 
Nu känner jag mig redo att börja blogga som vanligt igen! Jag är tillbaka med en ny design och massor av nya bilder som innehåller bl.a bröllop, djurbus och porträtt i skogen, längtar efter att få visa allt för er! Vad tycker ni om min nya design? :)
26
Annika

SV: din design är fin :D

Susanna

Sjukt snygg ny bloggdesign! Är det okej om man tar lite inspiration till din snygga del till vänster om bloggen med infon och det? :)

Ellinor

sv: Superfin! :)

tovenorin

ja tunisien är helt otroligt, jag har varit där 4 gånger..hammamet som alltid :)

Johanna [foto, design & vardag]

sv: Den är jättefin :)

❤ w i l m a ❤

Åh vad söt bild!
& designen var super fin! :)

Cajsa Lindahl

sååå fin bilf! :D

A M A N D A - The L.A dream

åh, söt bild!

Cajsa Lindahl

hehe jo då...livet rullar på så att säga.. ;-) själv?

A M A N D A - The L.A dream

SVAR: Tycker verkligen du ska göra det. Den är grym! :D

Sara Ekman

fint

Cajsa Lindahl

hehe ok...det låter ncie! :D

Mary

Den blev jätte bra :D

Fin bild :)

Koffe

En sån söt vovve :)

Linnea

Jättefin design! :) Har frågestund nu på bloggen så fråga gärna! linneahellgrens.blogg.se ♥

Emma Olofsson

Jätte snygg design och söt hund!:D
Är det din?:)

Lina Johansson

-Åh tack så mycket!

isalovisas

sv: ja det var verkligen en upplevelse! :)

Koffe

En sån fin hund! :)

Ebba Molin

SV: Det blev jättefin!
Kram

felicia

Så söt :D

Sarah Persson

Riktigt fin, och så gullig hund! Åh vad söt, jag tror jag dör.

AKP Photography

Nydelig bilde med vakkert lys :D Å kjempefint nytt design! :P

Ellen

Jättefin design!

❤ w i l m a ❤

sv: tusen tack ❤
hoppas du får en fin dag!
kram :)

Ereeka ☞ småbarnsliv och träning

Riktigt fin :D