City boy

Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8
Jag har varit lite seg med att lägga upp bilder från fotograferingen med Anton, så här kommer några! Ni får ju kommentera och tjata lite på mig så jag kommer ihåg att visa alla bilder för er haha! Detta blir ett snabbt inlägg, tänkte sätta mig in i pluggets värld nu. Har en rapport att skriva, och jag har bara skrivit tre ord än så länge... Vi hörs i morgon igen mina fina läsare!
6
Jouline♡

Så himla fina bilder du visar i din blogg :)

wendela

dina bilder sprider verkligen glädje!

precis bytt bloggportal så det vore gulligt om du bara kunde checka in min blogg och kommentera om du gillar den ;)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Åh tack Malin :)
Allt bra?

Felicia Andreasson

Så fina bilder! :D

Mary

Så fina bilder :D Hoppas du mår bra :) och ha en jätte bra fortsättning på det nya året :D kram

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tack desamma :)