Katarina Farah #2

Årets första inlägg. Hade en lugn kväll igår, spelade bingolotto med mamma och sen åkte jag in till stan strax innan tolvslaget och träffade mina fina vänner! Idag är jag nog en av få som inte är bakis, men ändå seg då jag fortfarande dras med min förkylning. Jag är ganska taggad inför detta år faktiskt, det ska bli MITT år. Ska sluta låta mig bli utnyttjad av andra och göra saker för min egen skull. Det kan bara bli bättre nu känner jag, 2013 ska bli ett roligt år! Hoppas ni hade en bra nyårsafton?
20
Alice

Jätte vackra bilder.

Emma & Tilde

Hoppas du har haft en bra nyårsafton!
Kram!

e a p

Hejsan, har du lust med ett bloglovin byte? :=

AKP Photography

Fine bilder :D Kjempefine svart/hvit toner i bildene :P

☆Z I N J A☆

Åh vad fin!

lena

min nyår var bara bra hur var det själv? :)

vad tycker du jag ska göra i photoshop? :)
KRAM

Felicia Andreasson

Så fina bilder! :D

TVD

Blev nr 858 =)

Sarah Persson

Så snygg tröja! :)

Felicia :D

Vad fin blogg du har! Kika gärna in på min! Lust att göra länkbyte eller bloglovin byte? Hör av dig!
Kram! <3

▲ Lina | fotoblogg ▲

Vackert, gillar redigeringen!
SV: Åh, tusen tack. :)

sannas rum

Fantastiska bilder :)

God fortsättning !

emma ~ sjufoto! ★

sv: tack så mkt! Jättefina bilder du med. Vad hittar du på idag? :D kram

Beatrice Jakobsson (foto)

Mycket snygga bilder! :)

JB - fotografi

Fina bilder :)

Becka [fotoblogg]

Otroligt fina & vackra bilder! ♥

Malin

Otroligt fina bilder!! :)

Maria - Min väg till fotograf

Hej! I det här inlägget har jag lagt ut mina bästa bilder från året:http://mariapalm.blogg.se/2012/december/mina-bilder-2012.html#comment och nu undrar jag vilken du tycker är bäst och finast? Det skulle betyda så sjukt mycket om du svarade på den frågan! :)

Thilde Larsson

uu så fina bilder!!!!<3

Allt väl?;)

Amanda Persson

fina bilder :>