Nu är hemsidan här!

Nu kan jag stolt släppa min hemsida, mkarlstrom.com! Den är dock inte helt klar än, det är lite småfix kvar. Men jag kunde inte vänta längre, så här har ni den! Säg till om något ser tokigt ut. Nu ska jag förbereda mig inför kvällens utgång, trevlig kväll!
20
Malin

Tack jag hoppas du också får en bra helg! :)

Vad fin hemsidan var!!! :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: tack så mycket :) Och grattis till den fina hemsidan, bra jobbat. Du har all rätt att vara stolt :)

Amanda Persson

roligt med en sån hemsida :D

Sofia

Så roligt :-D

Sofia

Så roligt :-D

Amanda

Tycker att den var fruktansvärt fin! Väldigt stilren och professionell :)

NinaTess

Väldigt fin hemsida.

sannas rum

Sjukt fint, vad duktig du är :) Lycka till :D

Sara

Åh, du har så fina bilder på din blogg :D

Jungarå Fotografi

Snygg! Hur har du gjort den?

AKP Photography

Kjempefin hjemmeside :D

Malin

Har du lust med ett bloglovinbyte? :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

sv: Du också! :)

Jouline♡

Tack jag hade en jätte bra dag! Hoppas du hade en rolig utgång :) Jätte fin hemsida du har och otroligt fina bilder!

Becka [fotoblogg]

Helt otroligt fin är den!
sv: Åh tack desamma vännen. ♥

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Detsamma :)

fin hemsida!

Amanda Cleréus

supersuperfint!

Sissi

Jättefin, bra jobbat! :)

Alexandra Eriksson / fotoblogg

Jättesnygg verkligen!

Var har du laddat upp den? Alltså, vilken plattform använder du? :)

Anna

jag kikade in där igår, riktigt fint! :)