NY DESIGN

 
Snygga Katarina får pryda det första inlägget med min nya design! Ja som ni kan se så har jag gjort om designen rejält, satsar mer på en enkel design. Har även ökat bredden så bilderna är 700 px breda, det var på tiden! Säg till om något ser tokigt ut, designen ser bäst ut i Google Chrome! Är ni knäppa och använder Internet Explorer så får ni nästan skylla er själva ;)

Just nu väntar jag på att Sebbe ska komma hem från skolan, han ska köpa med sig hamburgare på vägen. Vi är mitt i flytten så inprincip allt är nedpackat. Var meningen att vi skulle flytta i morgon men det blev framflyttat till söndag så det blir ännu en dag att bo i flyttlådor. Sen har vi det värsta kvar, flyttstädningen. Har börjat lite smått där det inte står saker men det är ju för himla tråkigt. Så ni förstår kommer jag vara lite upptagen i helgen så vi hörs på måndag igen. Hoppas ni får en trevlig helg!
26
malin [fotoblogg]

hej

Min kamp mot cancer

Det blev en tjusig design!

Sofia

Snyggt ;)

Ida

Jätte fin design, och jätte fin blogg. Blir supper glad om ni kollar min blogg också ! Hur redigerar du dina bilder?

Y A S M I N E

Jättefin design!

Tyra

Jag funderar också på en ny design, man har 0 inspo...;)

AKP Photography

Kjempefint design :P Men litt plagsomt når man kan flytte rundt på hele siden når man scroller opp og ned :P

Svar: Tack :) jag har fixat det, hade missat att ändra en sak i stilmallen bara haha! :)
malin [fotoblogg]

Lovisa

Snyggt! Det enda tokiga jag kan se är att det är en horisontell scroll-list längst ner (använder opera). Jag undrar om det kan bero på att du har satt body width till 118% i stilmallen, för det borde ju göra bloggen bredare än vad som får plats på skärmen. Men annars är det jättesnyggt! :)

Svar: oj, såg att jag hade glömt ändra tillbaka det när jag höll på att fixa förut :) nu är det fixat, scrollen försvann för mig i af :)
malin [fotoblogg]

Sara

Jätte fin bild :)

Lovisa

Ja nu försvann den för mig med! bra jobbat :)

Tyra

Sv; haha, ja, så är det för mig med!

tack detsamma!

Y A S M I N E

RE: Tack så mycket! :)

Felicia Andreasson

SUPERFINT! :D

JUNITJEJ

Snyggt!

Nina~

hejsan! Hur har din dag varit? :) ♥
Kram!

Nina~

sv; min dag har vart helt okej (;

★ E D I T H ★

Gud vad fin designen blev! Skitfina bilder också!
Allt bra då? ^^
kraam

Vanessa

Himla fin blogg du har och jättefin bild! :D

Zara

Väldigt fin blogg och design ! (:
Kika gärna in på min blogg och va med & tävla om en ring (:

Julia Wisniewska

Allt bra idag?:)
KRAM.

trisiaa

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare samt en personlig och snygg HEADER?

Delta då i veckans bloggtävling! Väldigt simpelt! Direkt länk: http://www.nattstad.se/Trisiaa?cat=141464 Sedan dras 4 vinnare! Kram :D

Mary

så fin bild :D

Sannie

fin design :)

Ellen (alatariel)

Verkligen jätte snyggt! ;)

frukallgren.blogg.se

Så fin bild!

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Din nya design är sjukt fin :)