PUPPY LOVE

 
Åh, fina lilla pluttan ♥ God eftermiddag! Känns som det är kväll i mitt huvud då jag varit igång sen halv tio. Har packat ur alla flyttlådor och möbler nu så är lagom mör i kroppen. Får se vad jag mer hittar på idag, måste i alla fall handla hårfärg då mitt hår skiftar i typ tre olika färger just nu, haha. Så nu ska jag pallra mig upp ur sängen och göra något av dagen. Ha det fint!
15
Juila (fotoblogg)

Sååååå söt!

elin

Åh va söt!!

Sofia

Vilken fin vovve!

NinaTess

Så fina bilder.

Sarah Persson

Åh vad söt!

Jarina

Svar: Tusen tack Malin! :)

Zara

Frågestund på bloggen.
Fråga gärna någonting så blir jag glad :D
Och kommentera om jag ska svara i inlägg lr videoinlägg kram :)

mmiss

Fin blogg! Checka in på vår också? ;)

Becka [fotoblogg]

Aw så söt liten vovve. ♥

linah brown

så fina bilder!

Amanda

Hej! Allt bra? Kram :)

Malin

Åh så söta och fina bilder :))

THilde Larsson

Sååå otroligt fina bilder!!<3
Allt väl nu da?;)

KRAAM!!
Följ mig på Instagram: tidlrsn

Sofie

Åhh vilken finis!!

Fotograf Annie

Vilken fin hund :)