THE LOVE OF MY LIFE

 
Valet av inläggets bild var enkelt, då jag saknar min pojkvän så mycket just nu. Han befinner sig 40 mil i från mig och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Efter tre år älskar jag honom lika mycket och jag vill bara att han ska vara här nu så jag får bort ångesten ur mitt bröst. Trodde jag skulle klara av ett distansförhållande men just nu är jag inte lika säker. Kom hem nu.

Idag har dagen börjat lite panikartat. Började min distanskurs igår, men efter att funderat hela natten så har jag redan hoppat av kursen. När det inte känns rätt, när man börjar tvivla direkt då ska man inte göra det. Så nu ska jag istället jobba 80% på jobbet f.r.o.m 4 Februari sen ska jag söka lite program till hösten i stället. Jag vet vilket program jag vill läsa så nu gäller det att börja satsa! Sen att jag kommer vara fattig fram till slutet av mars struntar jag lite i just nu, det viktigaste är att jag mår bra.
 
12
Y A S M I N E

Det är så sant, det viktigaste ÄR att man mår bra

aliengirl- art is my life

Det är rätt trist när någon man älskar oehört mycket är ifrån en. Och även så långt! :)

Lina

Hej!
Usch ja, jag vet hur jobbigt det är med distansförhållande, min kille och jagf hade ett på 130mil innan! Så jag förstår hur du känner.

Undrar lite vad du tar för att göra en design på en blogg också? :)
/Lina

Maja

Jag förstår vad du menar. Min pojkvän bor ca 380 km ifrån mig. Det finns ingen kväll då jag inte önskar att jag får somna i hans famn. Om man ska leta något positivt så är det att man tar tillvara på tiden då man träffas på ett helt annat sätt än vanligt.

Kolla gärna min blogg där jag skriver om allt från träning till inre tankar. Bläddrar du lite finns även inlägg om pojkvännen.

Hoppas allt är bra!

Thea

Vet precis hur det är, min pojkvän bor 40 mil ifrån mej också och ibland är det verkligen bara så himla jobbigt. Men samtidigt så uppskattar man verkligen när man träffas lite extra mycket. Det är sådant man får offra för utbildningens skull helt enkelt, även om det ultimata vore att få bo i samma stad!

Vad är det du ska söka till hösten? :) Kram!

aina [fotoblogg]

Så fin bild :)

Vanessa

Sv: Tack så mycket snälla du! :) Hoppas det löser sig med plugget! :)

EMMAS!

Fin bild på honom:)
Var gärna med och tävla om ett valfritt smycke! :D

http://eemma.se/2013/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment

Felicia Andreasson

Så fin bild! :D

Maja

sv: Precis! Allt blir bättre ju längre tid det går, för även om det betyder längre tid ifrån varandra så betyder det även att snart får man träffas varje dag igen.
Kram

Ellen (alatariel)

Fin bild! :) Och vad tråkigt att ni är så långt från varandra!
Sv: Tack! Det tycker jag också!

Sofia

sv: ja, verkligen! Ett bloglovinbyte låter jättebra men jag följer dig faktiskt redan, hehe :D Men om du vill så får du gärna följa mig iallafall!