VIDEOBLOGG #2

 
Usch, har fortfarande inte vant med mig att göra vloggar, men det är efter era önskemål! Ser ju ännu mer mongo ut eftersom ljudet är lite efter också haha... Titta på videon och svara sedan på frågan i en kommentar så blir jag glad i allafall! :)
7
Frugan

Jag gör bättre inlägg än dig ;) puss

Svar: och där rök din bloggdesign ;)
malin [fotoblogg]

frukallgren.blogg.se

Jag skulle gärna vilja lära mig lite mer om att fota i rörelse! :)

svar: okej tack! Det är så himla svårt att välja hårfärg verkligen :)

Y A S M I N E

RE: Tack!

Thea

sv; Ja, exakt! :)

Vad spännande, vart ligger den utbildningen då? :) Så ska man absolut inte tänka, utbildningen jag går på nu är otroligt populär och dessutom är det arbetsprover man kommer in på. Jag - som fotat knappt ett år vid ansökningstillfället - trodde det var totalkört, men kom till min stora glädje och förvåning in. Ingenting är omöjligt! :)

K

Maddes tips + överraskning gillar du kick?

Josefine

Fin blogg du har!

Frugan

SV: Men :( Älskar dig ändå <3
Jag kan väl få vara bra på någonting? Du är awesome på allt annat då kan väl jag få vare lite bätre på videobloggande? :(

Svar: hahah okej då :*
malin [fotoblogg]