8TH JULY

 
Ny vecka, nya möjligheter. Blev inget inlägg i förra veckan då jag har varit sjuk, så all ledig tid har gått åt till att vila och bli frisk. Nu känner jag mig bättre och laddar upp inför kommande arbetsvecka. Jobbar kvällspass denna vecka så får sovmorgon! Nu ska jag svara på alla kommentarer som trillat in, vet att jag är seg på det men ni får alltid svar på era frågor :) Ha en fin dag!
14
Ellinor

sv: Oj tack, det betyder mycket att höra det från någon som tar så fina bilder som du :)

Ebba Molin

SV: Tack så mycket!

Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

fina bilder :D

Emma Mäki

Sv: Var så lite så, och tack så mycket! :)

Julia Nilsson (BeautyRookie)

fina bilder! :)

Sara Ekman

Skönt att du mår bättre :)

PHOTOSPIRATION

Svar: tack själv :)

mary

sv: Det är bara bra med mig :D dock ont i halsen och är jätte trött :( Hur är det med dig? kram

Malin

Väldigt fin bild! :)

Amanda

Cool bild!

Amanda

Hej!

Var gärna med och tävla hos mig!
Just nu lottar jag ut ett gladiator armband! Det kommer fler tävlingar inom kort.

Vinnaren får även en länk till sin blogg i min, men jag tar kontakt innan via mejl!

Lycka till!

mary

så fina bilder :)Kram<3

Linda

Fina bilder!

Enissa

Jätte fin blogg och design, älskar bilderna du tar!