MIN LÄGENHET

 
Vet att det tagit lite tid (bott här i snart fyra månader) men nu har jag till slut tagit lite bilder på lägenheten så ni får se! Jag trivs jättebra här och kommer inte flytta härifrån på ett bra tag om jag får bestämma  :) Lägenheten är 45 kvm stor, helt perfekt!
17
Jennifer-livet genom mitt objektiv

fint!
bor du själv? :)

Malin

Åh vad fin!! :)

AKP Photography

Kjempefin leilighet du har :D

Linda

Vilken fin lägenhet, den ser så mysig ut :)

mary

Mysig lägenhet :D

Jennifer

sv:Jaha okej :)

♫♪ sandra

åh fint!

mary

SV: Ja eller hur e hon söt :D

vad bra att du trivs bra :D kraam

william

skitfin lägenhet:DDD

Jarina

Åh vad fin lägenhet! Det ser jättemysigt ut :)

sannas rum

Vad fint du har det, ääälskar golvet :D

Alexandra Eriksson / fotoblogg Eriksson

Ser jättemysig ut! :)

Jarina

Svar: Tusen tack! :)

Julia

så fint du har det! :)

Lina Johansson

Gud vad fin!

isalovisas

Så mysigt det ser ut! :)

victoria

Jättefin design! Unik verkligen! :D
Lust med ett bloglovinbyte? :)