WAKE ME UP WHEN IT'S ALL OVER

 
Hej mina finaste! Jag vet att det var ett braaa tag sen jag skrev här sist, det enda jag egentligen kan säga är att det har hänt så mycket dem senaste månaderna att jag helt enkelt inte har haft orken över. Igår var andra gången på tre månader som jag var ute och fotade, inspirationen har inte varit med mig. Nu tänkte jag göra ett försök att börja blogga igen, då jag ser att trots att det ekat tomt här så är det ändå folk som varit inne och kikat varje dag, det värmer i hjärtat ska ni veta. ♥
 
15
Viktoria

Jag vet vad du menar, under våren och tidiga sommaren är det lätt att sysselsätta sig med annat och då kan bloggen hamna lite åtsido. Men det är ju trots allt viktigare att leva det riktiga livet, än att blogga ;)
Din design är så himla cool! Som ingen jag någonsin sett förut! :D

Malin Jonsson

Jättefin bild! Hoppas att du hittar inspirationen snart :)

annayellowbanana

fantastiskt fin bild!

Sara

jättefin bild :)

Madeleine

Riktigt fin bild! Och fin blogg! :)

Klara

Din blogg är jätte bra!

AKP Photography

Nydelig bilde :D Å velkommen tilbake :P

Anna

Härlig bild! :D

Amanda - vardag,foto,inspo,,tips,tävling,träning,outfits,vlogg

vill säga att jag har en tävling på min blogg där man kan vinna 2 st dove pure sensitive hudkrämer i reseförpackning,passar även de som har känslig hud och den är allergivänlig,de ännd man behöv göra är att skriva att man är med, gå in här: http://mandacecilia.blogg.se/2013/june/tavla-om-2-st-dove-sensitives-hudkram-i-reseforpackning.html#comment

om du vill vara med! :D Kram!

Elin (fotoblogg)

Jätte fin bild!:)

Simon G

Åh så fin bild! :)

˟ Photospiration

Vacker bild! :)

Johanna [foto & bloggdesign]

Riktigt fin bild!

Filippa - Fotoblogg

Fin bild!

Hank Klinger

Gorgeous pictures!!