SORRY TO SAY THIS

 
Bjuder på en bild från senaste fotograferingen med Katarina, vi ska ha en ny snart igen! Skriver bara det här inlägget för att meddela att jag tar en längre paus från bloggen nu. Jag tycker inte det är kul längre, jag hinner aldrig fota heller så har aldrig något bra att visa er. Jag visar hellre upp kvalité än kvantitet här. Vet inte när jag kommer tillbaka, men när jag väl gör det så är det med massa nytt fräscht material! Vill tacka er läsare som finns kvar trots allt, det är ni som göra att bloggen håller sig levande. ♥
10
Fashion Blogazine

Superfin bild!

Sofia

Tråkigt :/ Men det behövs ibland! När kommer kärleksbildtävlingen upp förresten? Ha det bra nu. Kram!

aina [fotoblogg]

Jättefin bild :)

JUNITJEJ

Fin bild!

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik

Vad tråkigt, men jag håller med dig helt och hållet!

❤ w i l m a & s a b i n a ❤

Fin bild!

Amina

Åh så himla fin bild!

Ellinor

Så fin blogg :)

Jonna

Superhärlig blogg! Fina bilder och välskrivna inlägg. Ha en härlig tisdag! Kram :)

~ Elinemma

sv; jag följer dig nu säg till då du följer mig :)