TRUE FRIENDSHIP

 
Gud vad skönt att kunna blogga utan krav och press på mig själv! Detta är två bilder från kompis-fotograferingen jag hade nu i onsdags, fick en hel del bra bilder trots att jag knappt orkade pga min pollenallergi.... Nu är det helg men jag blir inte ledig förrän på tisdag, men vad gör det när våren äntligen kommit till stan ♥ Livet är fint och jag njuter mer än nånsin. Ha en fin helg!
5
Sarah

Super fina bilder :)

Lovisa & Malin

Så himla fina bilder! Älskar din meny, är den bara en hel bakgrund som du gjort i photoshop? Kram

emilia

Hej :) vi har nån gång gjort bloglovin byte men sen dess har jag bytt blogg, så nu tar jag bort ALLA på bloglovin och undrar om du vill göra ett nytt bloglovin byte me mig? :D

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Jättefina bilder!

Var gärna med i min fototävling där priset är en värdecheck på 200 kr hos kamda.se :)